woensdag 6 januari 2010

Workshop doelen

Kunt u me misschien vertellen welke kant ik op moet? Dat hangt ervan af waar je heen wil, zei de Kat. Dat weet ik niet, zei Alice. Dan doet het er niet toe, welke kant je opgaat,” zei de Kat. (uit: Alice in Wonderland)

Een doel vertegenwoordigt wat je wilt, een gewenste situatie. Als je niet weet wat je wilt, zul je het nooit krijgen. Het bepalen van je doeltoestand is de sleutel om je leven vorm te geven. Het is een manier van denken en niet alleen een oudejaarsvoornemen. Hoe duidelijker u weet wat u wilt, hoe groter de kans dit ook te verwezenlijken.

http://www.stichtingmilieunet.nl/andersbekekenblog/wp-content/uploads/2008/02/valentijn-goede-doelen-kaart.bmp
In deze cursus gaat het om de vragen:
Waar ben ik nu?
Waar wil ik naartoe?
Welke stappen zal ik daarvoor ondernemen?
Hoe formuleer ik mijn doel op de juiste wijze?

U ervaart de kracht van de verbeelding en u leert te werken met de vorm voorwaarden voor doelen.
Data:
  • 30 en 31 januari - Gent
  • 20 en 21 februari - Kortrijk
  • 13 en 14 maart - Gent
  • 20 en 21 maart - Antwerpen
  • 25 en 26 maart - Gent
  • 19 en 20 april - Kortrijk
  • 17 en 18 mei - Antwerpen
  • 29 en 30 mei - Gent
telkens van 9u30 tot 17u00
Kosten : € 150,00 - leden van deze website € 120,00
Inlichtingen: Annick Lentacker 0476/299939



"De natuur doet niets zonder doel." - Aristoteles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten