donderdag 4 december 2008

Het nuttige aan het aangename koppelen






Nog een paar dagen en het is sinterklaas. Mijn dochter slaap noch amper puur van de zenuwen om te weten wat die goed heilig man (??????) haar deze keer zal brengen. Of zijn het zenuwen omdat ze weet dat niet alles het hele jaar door koek en ei was tussen ons :-) en ze eerder een roe verwacht?

Ieder jaar probeer ik het 'nuttige aan het aangename te koppelen' door cadeautjes uit te kiezen die de planeet niet nog meer vervuilen en daadwerkelijk 'helpen'. Dit jaar ben ik super enthousiast over het aanbod bij needapresent.

Dedicate a Tree: ergens in de UK wordt een boom geplant die van jou is. Je krijgt er een foto en een certificaat van.
Save British Wildlife: Je adopteert een 'Wild Animal' dat bedreigd is. Je kunt een keuze maken uit een rode eekhoorn, een vleermuis, een boommarter, een muis of een otterAdopt a Big Cat: je adopteert naar keuze een sneeuw luipaard, een sumatra tijger, aan jaguar, een aziatische Cheetah, ...Adopt a pony: je adopteert een Exmoor pony en mag er op rijden als je in de buurt bent (en anders is Exmoor een super heerlijke streek om naar toe te gaan op vakantie)
En voor wie het hoog gegrepen heeft: kies een nog naamloze star en geef ze een naam (jouw naam?)
Super cadeaus die ongetwijgfeld een glimlach op elk gezicht toveren!
KLik hier om door te gaan naar de website van Need a Present. (Ik betaalde met credit card en had mijn cadeau twee dagen later in huis.) Klik bij 'Personalised gifts'.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten