woensdag 24 december 2008

Search Engine Cursus


You can have the best Website in the World,

or the best Fish & Chip shop,

but if no-one knows where to find you,

you may as well be in a big black hole somewhere!
- dynamicmike


Ik ben er eindelijk in geslaagd om mijn vriend Mike te overtuigen om in Belgiƫ een cursus "zoekmachine optimalisatie" te geven.
Want zoals hij zegt ... je kunt een hoop geld uitgeven aan een schitterende website, maar als die op bladzijde 12 in Google staat, weet geen kat wat je doet. Kijk maar eens een keer bij jezelf. Als ik een zoekwoord intyp bekijk ik enkel de websites die opkomen op blz 1 en 2 maar na drie bladzijden websites bekijken heb ik het wel gehad en typ ik een ander zoekwoord in. Wellicht doe jij hetzelfde.

Als je het Mike vraagt zal hij bevestigen dat vanuit de opties
* prachtig mooie website op pagina 7
* goedkope eenvoudige website op pagina 1
de laatste optie de absoluut beste is.


Februari 2009 gaat de tweedaagse cursus door.

Meer info vind je hier:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten