maandag 24 november 2008

Doelenworkshop


Een doelenworkshop volgen is een bijzondere manier om 2008 op de juiste wijze af te sluiten en om je 100% af te stemmen en congruent te maken met alle doelen en dromen die je in de toekomst wilt realiseren.

Door een doelenworkshop te volgen zul je meer gemotiveerd en geïnspireerd zijn dan ooit tevoren om in 2009 een nieuwe start te maken.

Je zult leren hoe je zogenaamde ‘toevalligheden’ aantrekt met behulp van een paar simpele geheimen. Daardoor creëer je een magnetisch veld waardoor alles sneller en moeitelozer gaat en jij onstopbaar wordt op weg naar je doelen.

Een weekend dat je nooit meer zult vergeten.
Blijf niet steken in alleen het maken van mooie plannen en ambitieuze lijstjes.

Door je doelen te kennen en gerichte actie te ondernemen zal 2009 ook voor jou een fantastisch jaar worden. Zoals Anthony Robbins zegt: Life will never be the same again.

Snel inschrijven is de boodschap
50% korting voor iedereen die onmiddellijk inschrijft!
Voor het doelenworkshop-weekend betaal je slechts € 99 EUR i.p.v. onze normale prijs van € 200 EUR. Je krijgt dus maar liefst 50% korting op de normale prijs.
(prijs geldig bij inschrijving en betaling voor 1 december)

Geef deze dag cadeau aan je kinderen en familie!
Een auto kan pas vooruit rijden als alle wielen dezelfde kant uitgaan. Het is daarom raadzaam om ook je kinderen (mits ouder dan 15 jaar) en partner mee te nemen.
Gezinnen betalen € 290 EUR (max 5 personen)

Het doelenweekend gaat door op 13 en 14 december telkens van 9u30 tot 17u00.
Tijdens de middag is er een uur lunchpauze.
Je kunt je boterhammen meenemen of iets eten in de buurt.

Locatie: Anyk Jacob’s Passage – Sint-Pietersplein 56 – 9000 Gent
Inschrijven: 0476/29 99 39 of
carmelite@spamarrest.com

2 opmerkingen:

  1. JE HEBT ER IETS MOOIS VAN GEMAAKT;
    IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES MET JE WORKSHOP.
    DEZE WORKSHOP HEEFT MIJN LEVEN VERANDERD EN IK HOOP DAT ER HEEL WAT MENSEN DEZELFDE WEG ZULLEN OPGAAN

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het doet me deugd dit te lezen :-)
    En ook ik hoop dat ik door mijn workshops honderden mensen kan bereiken wiens leven ik positief kan beïnvloeden.

    BeantwoordenVerwijderen