maandag 17 november 2008

Enya -

Een van mijn lievelings zangeressen is Enya.

Omdat we langzaam richting kerstmis gaan wil ik graag een super mooie CD aan je voorstellen.

Enya begon haar carrière in de Brennan family clan music groep, beter bekend als Clannad. Haar zus Moyra is nog steeds de lead zangeres van de groep.

De kerst CD is an 2 jaar oud, maar nog steeds even mooi!

Bij Amazon kan je goedkope exemplaren vinden vanaf 10 EUR. Klik op de afbeelding om doorgestuurd te worden.

Veel luistergenot!


2 opmerkingen:

  1. Tof dat je terug een opleiding organiseerd. Ik draag vandaag nog altijd de vruchten van de opleiding dat ik jaren terug bij je heb gevold.
    Ik wens je heel veel succes ermee, en hoop dat er heel wat mensen kunnen hetzelfde mogen ervaren als ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop het ook Rose-Marie. Het was tof om je toen in de groep te hebben en je een jaar te mogen begeleiden. En het mooiste geschenk is een nu al jarenlange deugddoende vriendschap!

    BeantwoordenVerwijderen