zaterdag 31 januari 2009

Stoppen met Roken - Eric Eraly

Vandaag een berichtje voor de verstokte rokers.



Ik denk dat het vandaag de dag helemaal niet meer nodig is om op de gevaren van roken te wijzen. Voor al wie rookt zou stoppen een echte prioriteit moeten zijn als hij zich lang wil goed voelen. Het is nooit te laat om te stoppen met roken, zeker indien u weet dat wanneer u stopt de kans op ziektes gerelateerd aan roken ook zullen afnemen. Als u reeds schade heeft opgelopen door te roken, zal stoppen verdere schade doen afnemen.

40 % van de rokers sterft voor hun pensioen door hart-en longziektes en kanker. De dood kan bestaan uit een geleidelijk proces van minder werken van de longen en het hart.Dit leidt tot steeds toenemende verzwakking.


Eric Eraly is een vriend van mij en niettegenstaande hij een super toffe kerel is, meed ik jarenlang zijn gezelschap. Eric was een verstokte roker en ik vond dan ook dat hij vreselijk stonk. Waren 't zijn kleren niet dan ademde hij een walm sigarette adem in je gezicht.

Op een dag was voor Eric de maat vol (jaaaaa ... na een workshop van Anthony Robbins hihi!!) Hij besloot zijn mentale programma's aante pakken en is sedertdien ... een NIET roker.

Omdat Eric weet hoe belangrijk 'Contribution' is, geeft hij sedert een aantal jaren workshops waar hij mensen aanleert hoe op een snelle en efficiƫnte maniet te stoppen.

Voor wie snel wil stoppen: 28 februari geeft Eric een workshop in Antwerpen. Er zijn nog 4 plaatsen beschikbaar. 28 maart is er een workshop in Hasselt, hier zijn nog 7 plaatsen vrij. 9 mei - Zaventem en 20 juni - Gent.

Voor de workshop betaal je EUR 249 voor 2 personen. Heb je interesse, laat mij dan even een bericht want als vriend van mij geeft Eric je EUR 50 korting.


Nu we toch het onderwerp 'roken' bespreken: voor wie liever vanuit zijn/haar luie stoel stopt zijn er volgende 'goeie' DVD's










Geen opmerkingen:

Een reactie posten